Friday 6 April 2012

عمر سليمان جالكم خبوا عيالكم


8 comments:

علان العلانى said...

عصى سليمان

لقد مات سليمان عمليا على الحقيقة وبقي أمر موته مجهولا لانه كان قبل موته متكأ على عصاه فلما مات بقيت عصاه هى الحافظة لتوازن جسمه أن يخر ولكن السبب فى أمكانية حدوث هذا هو الهيبة والوهم وصناعة الأسطورة فسليمان مجرد موظف فاشل على الحقيقة كان يدير جهاز غارق فى وهم قدرته ونفوذه ما أن نكأه الشعب حتى تهاوى الجانب الكبير من جسد الجهاز ولم يتبقى الا بقايا وهم سوف تكنسه المواجهات القادمة

samysalah7 said...

أنا حقيقي زعلان منك يا نوارة ليه الموقف الغريب ده من الأستاذ حازم أبو إسماعيل أنا كنت بدافع عنك وعن مواقفك بكل شدة لكنك خذلتيني بموقفك اللي ملوش مبرر ده من الشيخ حازم. أرجوكي راجعي نفسك في هذا الرجل. إفتكري كلامك زمان . لازم العسكري ما ينجحش في تفتيت قوى الثورة بشقيها الإسلامي والليبرالي

samysalah7 said...

زعلان منك جداً يا نوارة من موقفك من الشيخ حازم أبو إسماعيل. لازم ترجعي نفسك تاني في موقفك منه. إفتكري كلامك زمان أنت كنت دايماً مع إختيار الشعب مش كده. وكنتي بتقولي إن العسكري لازم ما ينجحش في تفتيت قوى الثورة سواء إسلاميين أو ليبراليين أو غيرهم. بطلي إهانات وغلط في هذا الرجل إن كنت فعلاً تريدي لمصر الخير وتريدي أن تظلي كما تقولين تمشي ورا إختيار هذا الشعب الطيب. وبقولك والله لن تندمي على هذا

nour1971 said...

نهار اسسسسسسسسسسسسسسسود

samysalah7 said...

شفتي وائل غنيم عمل إيه مع الأستاذ حازم أبو إسماعيل ... هو ده الثائر الحق. مش الواحد يقعد يشتم ويهزأ في الناس المحترمة عمال على بطال كده. يا نوارة عودي لرشدك حقيقي أنا كنت بعزك وكنت بتابع كتاباتك ما تفقديش ثقة الناس اللي بتحبك

samysalah7 said...

شفتي وائل غنيم عمل إيه ما الأستاذ حازم أبو إسماعيل ... هو ده الثائر الحق ... مش اللي بيشتم عمال على بطال في الناس المحترمة

asadma7bos said...

والله باينلنا اتشقلظنا ورا مصنع الكراسى و الثوره دى كانت ضد أمى مش ضد عمر سليمان

eslamtawfik said...

كان بودى انتخب الصندوق بس مع الاسف الحبل ضيق عليا شوية